Projektstyring til kreative virksomheder


TeamPlanner flow

CRM, projekt- og kommunikationsstyring til innovative virksomheder:
Reklamebureauer · Webbureauer · Grafiske virksomheder · Fotografer · Konsulentvirksomheder · Arkitekter - Og alle andre, der lever af at sælge tid


TeamPlanner styrer dine projekter fra de oprettes og til den sidste faktura er skrevet. Holder styr på timeforbrug, budgetter, leverandører, kommunikation og dokumenter.

Skaber overblik over data og leverer statistikker og rapporter på kunder, projekter og medarbejdere.

Projekterstyring fra A-Z - og en hel del mere
TeamPlanner tager sit udgangspunkt i projektet. Fra det oprettes og til den sidste faktura er skrevet.

Gennem hele processen har du fuldt overblik over omkostninger, budgetter, tilbud, leverandører, fakturaer m.v. - Alle data oprettes og organiseres ubesværet og intuitivt i TeamPlanner, så du i det daglige arbejde med dine projekter har alle oplysninger lige ved hånden.

Det sparer tid og giver ro.

Herudover giver TeamPlanner dig en række andre funktioner, der gør en travl hverdag lettere. Blandt andet: Adressemodul med direkte afsendelse af korrespondance og email, brevfletning m.v. CRM-modul der holder styr på emner, kontakter, aftaler, to-do's etc.



Orden, overblik og check på økonomien
Du lever af at sælge tid, men måske sælger du ikke dine timer ...

En stor del af jeres omsætning er formodentlig baseret på mere eller mindre faste tilbud til kunden. Derfor er det væsentligt, at der er en så stor sammenhæng mellem den tid, I inveresterer i et projekt, og den pris det sælges til.

TeamPlanner er redskabet til at optimere indtjeningen gennem nøjagtig budgettering og tilbudsgivning, registrering af medgået tid og omkostninger, og et nemt overblik over forholdet mellem disse gennem hele forløbet - Helt uden at du selv skal have gang i regnemaskinen.

Du kan ganske enkelt tjene flere penge, når TeamPlanner bliver en del af din hverdag.

Design og brugervenlighed
Du vil opleve TeamPlanner meget anderledes end traditionelle, administrative EDB-systemer, fordi TeamPlanner bygger på et anderledes koncept, der vægter et intuitivt brugerinterface meget højt.

Første TeamPlanner system blev installeret i februar 1999, og forud lå mange års erfaring med brug af traditionelle time-/sagssystemer til grund for udviklingen.

Målsætningen har hele vejen været at udvikle et system, der er nemt - og økonomisk forsvarligt - at integrere på alle arbejdspladser, der er 100% fleksibelt i forhold til den enkelte virksomheds behov, og som ukompliceret kan levere al essentiel information til alle afdelinger i virksomheden.

Kontakt os og få en online demo af TeamPlanner. Skriv til mail@domestic.dk eller ring til 7020 1727.



TeamPlanner drives og udvikles af: Domestic Interactive aps · CVR-nr. DK-25093682 · Danmark